Pages

Thursday, November 14, 2013

kisah vitamin E SHAKLEE

SALAM pagi jumaat dan selamat pagi semua.. harini saya nakl bercerita pasal vitamin E shaklee. Ini testimoni saya sendiri la.. seawal minggu pertama dah rasa keberkesanannya, tapi saya diamkan je. dalam hati kata ala.. kebetulan kot..."
sekarang ni dah 2 minggu mkn tanpa henti. sebelom ni mkn main2. bila ingat, makan. bila tak ingat, lalala... 
inilah dia rupa vitamin E yang saya sebutkan tadi. Vit ni ada 120 capsules yaitu bertahan selama 4 bulan!!
Gila tak jimat?? makan sehari sebijik je pon. Kesannya pulak dah boleh rasa seawal seminggu. Ha, mmg berbaloi-baloi.

October 2011 saya dapat tahu yang sy ada cysts sebesar 13cm diameter dan dokter decide nak buat czer pada Jan 2012. Czer ok, bukan laporcopy. Czer yang dia buat tu mmg sebijik sama mcm czer nak keluarkan baby. Allah saja yg tahu menahan kesakitannya.. Bila dah dikeluarkan cysts tu rupa-rupanya saiz 20cm diameter. Ha, tau je la brapa besar dokter tu belah perut saya. Pheww.

Dah hampir2 tahun parut czer saya tu tak hilang. Bukan parut czer je, parut branular pon tak hilang lagi. Saya pun cuba2 la mkn vitamin E shaklee ni. Alhamdulillah, parut branular saya semakin pudar. Dah tak warna hitam dah. cokelat cokelat gitu. tu baru 2 minggu tu. belom 4bulan!! hehehe.

Jom kita tinjau apa kelebihan vitamin E shaklee yang powerful sangat ni:


Kenapa awak kena memilih Shaklee?

Kerana Shaklee merupakan syarikat nutrisi semulajadi no. 1 di Amerika Syarikat sejak tahun 1956. Ini bermakna, Shaklee telah beroperasi selama lebih 50 tahun dan begitu pakar mengkaji dan mengeluarkan produk semulajadi tanpa bahan sintetik, tanpa pewarna, tanpa pemanis tiruan dan tanpa silika gel. Produk Shaklee dijamin 100% semulajadi, selamat dan mendapat pengiktirafan Halal daripada Islamic Services of America (ISA), iaitu salah satu badan Islam yang diiktiraf oleh JAKIM Malaysia. Pengasas Shaklee iaitu Dr. Forrest C. Shaklee juga merupakan pengasas kepada multivitamin pertama dunia dan individu pertama yang telah memperkenalkan konsep Multi-Level Marketing (MLM) dalam perniagaan. Jadi, kenapa tidak saya/awak harus  memilih Shaklee? Bertukarlah kepada produk Shaklee hari ini!!

Hubungi saya untuk konsultasi. Dijamin harga terendah di pasaran. Anda juga boleh menggunakan Shaklee ID saya bagi menikmati harga ahli di mana-mana cawangan Shaklee seluruh Malaysia.

kalau berminat jgn teragak agak utk sms/whatsapp saya 012 776 3365

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...