Pages

Sunday, November 3, 2013

1001 rahsia VIVIC SHAKLEE


 

ramai org kata vivic ni mahal, then mcm taknak beli. kita kna berpegang kepada "healthy is more valuable"
kalau byk duit pun tapi badan tak sihat pon tak ada gunanya kan..
setiap bulan saya pergi klinik utk checkup anak, mesti sy akan nampak golongan warga emas (mak2 dan ayah2) akan balik dgn segala macam ubat. seplastik ubat saja. ubat darah tinggi la, ubat kencing manis la, jantung la, macam2. tak kasihan ke kalau mak atau ayah kita balik dari klinik dgn ubat sebeban tu?
lepas berbulan2 makan ubat, dokter akan detect sakit buah pinggang pulak disebabkan ubat-ubat seplastik tadi. dah dtg lagi satu penyakit dtg tak dijemput. nauzubillah.
sebagai anak, kita boleh hadiahkan kepada mereka vivix. ok, meh kita bincangkan psl vivic ni.

Apa itu vivic?
vivic adalah minuman ajaib (wah. kelass) campuran botani yang merupakan revolusi terbaru dalam pemakanan polifenol
Mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix begitu unik. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

10 KEBAIKAN VIVIX!
1) Menggalak penuaan yg sihat – awet muda dan anti-penuaan
2) Membantu mengelakan kanser – merencat sel kanser dari menjadi semakin serius
3) Mengurangkan risiko penyakit jantung – melindungi jantung
4) Mengurangkan kompilasi diabetes / kencing manis
5) Meningkatkan kesihatan arthritis dan menyokong kesihatan sendi – melindungi saraf
6) Mengurangkan insiden bg penyakit nyanyuk
7) Membantu dlm proses penurunan berat badan
8) Menyokong kesihatan mata
9) Meningkatkan kesihatan imum badan
10) Menggalakan kesihatan keseluruhan



Vivix telah terbukti menyelesaikan masalah penyakit2 serius, antaranya :
• Diabetes
• Kolestrol tinggi
• Penyakit Kardiovaskular (Jantung)
• Tekanan Darah Tinggi
• Alzheimer atau nyanyuk
• Arthritis, Osteoporosis, Masalah sendi dan tulang
• Gout
• Letih
• Metabolisme badan RENDAH (antara sebab sukar turun berat badan)
• Masalah kulit dan bintik penuaan (kedut)
• Kanser dan tumor
• Katarak dan masalah mata
• Masalah saraf
• Lemah imun tahan daya badan - lambat sembuh


ingat ye, lebih baik makan supplement dr makan ubat..
supplement BUKAN ubat. maknanya, tak mungkin mkn harini esok dah baik ye..

~healthy is more valuable~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...